oma_anvia.png

Anvia Yhteydenpito

yhteydenpito.jpg

Laadukkaat puhelut ilman laitehuolia.

Anvia Yhteydenpito toteutetaan kokonaistoimituksena, johon sisältyy muun muassa puhelinpäätelaitteet ilman perinteisen puhelinvaihteen hankintaa ja sijoittamista yrityksen tiloihin. Se on ratkaisu yritysten peruspuheviestinnän tarpeisiin.

Anvia Yhteydenpito -palvelussa yrityksen sisäiset puhelut kulkevat yrityksen tietoliikenneverkossa ja puhelut yleiseen puhelinverkkoon välitetään internetyhteyden kautta. Tästä on etua etenkin useissa toimipisteissä toimiville yrityksille, koska ratkaisu mahdollistaa veloituksettomat puhelut käyttäjien kesken eri toimipaikkojen välillä. Palvelu tuotetaan Anvian omassa konesalissa.

Yrityksen nykykäytössä olevat telealuekohtaiset (esimerkiksi 06-alkuiset) puhelinnumerot sekä toisen operaattorin verkossa olevat yritysnumerot voidaan siirtää sellaisenaan Anvia Yhteydenpito -palveluun. Anvialta on mahdollista saada myös valtakunnallinen 0393-alkuinen yritysnumero, joka yhtenäistää asiakkaan kaikki toimipisteet valtakunnalliseen numerointiin.


Puhelut pilvipalveluna

  • Kokonaistoimitukseen kuuluu puhelinnumeroiden, liittymien ja päätelaitteiden ohjelmointi palveluvaihteeseen sekä palvelun käyttöönotto
  • Päätelaitteiksi valittavissa useita erilaisia pöytäpuhelinvaihtoehtoja
  • Myös matkapuhelimet on mahdollista liittää palveluun
  • Ratkaisu sisältää uudet tai siirretyt puhelinnumerot tai yritysnumerot
  • Palvelu mahdollistaa veloituksettomat sisäiset puhelut käyttäjien kesken sekä normaalit maksulliset puheluyhteydet yleiseen puhelinverkkoon

 

Käyttäjäkohtaiset ominaisuudet
  • käyttäjäkohtainen alanumero (lyhyt puhelinnumero sisäisiin puheluihin)
  • ohivalinta alanumeroon (puhelu yleisestä puhelinverkosta suoraan alanumeroon)
  • soittajan numeron näyttö
  • puheluestoluokat (palvelunumero-, ulkomaanpuheluesto, jne.)
  • vastatun puhelun siirto
  • soitonsiirto (vaihtoehdot: välitön, varattu, ei vastaa)
  • edustus (puhelimessa näkyvä toisen käyttäjän puhelutilatieto)
  • kohdistettu poiminta (toiselle käyttäjälle saapuvan puhelun poiminta)
Yrityskohtaiset ominaisuudet
  • kutsunumero (yrityksen puhelinnumero)
  • ryhmäkutsu (asiakaspuheluiden ohjaus pöytäpuhelimiin)
  • kiinteä järjestys (puhelut ohjataan jäseneltä toiselle kiinteässä järjestyksessä)
  • kiertävä ohjaus (puhelu siirtyy jäseneltä toiselle kuormituksen mukaan)
  • pisimpään vapaana (puhelu ohjataan aina pisimpään vapaana olleelle jäsenelle)
  • rinnakkaissoitto (kaikki puhelimet soivat yhtä aikaa)
  • puheluiden ylivuoto toiseen numeroon (esim. välittäjä, toinen ryhmä, alanumero, matkapuhelin)
  • vakioidut ruuhkatiedotteet, jonosijaintitiedolla ja odotusmusiikilla
  • itsehallittava poikkeusaika- tai yötiedote
  • poimintaryhmä (ryhmän jäsenelle saapuneen puhelun poiminta)

 

liite.jpg

Anvia Yhteydenpito -esite (pdf)