oma_anvia.png

Puheviestinnän lisäpalvelut

Puheviestinnän lisäpalvelut

Varsinaisten viestintä- ja neuvotteluratkaisuiden tueksi Anvialta löytyy monia erilaisia puheviestinnän lisäpalveluita. Osan niistä tarjoavat Anvialla työskentelevät ammattitaitoiset puheluiden välittäjät, toiset taas tuotetaan numerointi- ja valikkoratkaisuiden avulla.    
 

Välittäjäpalvelu

Anvian koulutetut ja kielitaitoiset työntekijät toimivat toisen yrityksen puhelinvaihteen vakituisina hoitajina – joko kokopäiväisesti tai osa-aikaisesti. Puhelut ohjautuvat palveluun, jossa Anvian henkilökunta vastaa aina puheluihin heti – yksilöllisesti yrityksenne nimellä. Välitämme puhelut ja yhteydenottopyynnöt myös edelleen, kuten yrityksen oma vaihteenhoitaja. Välittäjäpalvelu toimitetaan asiakkaalle palveluperiaatteella ja se räätälöidään aina tarpeiden mukaiseksi.
 

Vastauspalvelu

Siirrä yritykseesi tulevat puhelut kätevästi Anvian vaihdepalveluun silloin kun et itse ehdi niihin vastata. Vaihdepalvelumme ammattilaiset päivystävät, vastaavat ja välittävät puhelut eteenpäin sovitulla tavalla.

Vastauspalvelua voit käyttää kertasopimuksella tai toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.

Entä soittavatko asiakkaanne usein väärälle henkilölle yrityksessänne? Tai olisiko poissaolotiedotteista teille apua?
 

Puhelinohjauspalvelu

Puhelunohjauspalvelut informoivat asiakkaitanne ja ohjaavat heidät asioimaan oikean tahon kanssa yrityksessänne. Puhelunohjausta voidaan hyödyntää monissa eri käyttötarkoituksissa, joita ovat muun muassa:

  • valikkopalvelut (soittaja valitsee esim. 1. myynti 2. asiakaspalvelu 3. laskutus)
  • keskitetyt päivystyspuhelinnumerot
  • tiedotepalvelut esim. numeromuutoksista, aukioloajoista tai muutosta
  • vastaajapalvelut, esim. ääniviestien ohjaus sähköpostiin
  • neuvontapalvelut
  • ostosten puhelinmaksut
  • äänestykset

Puhelunohjauspalvelumme ovat valtakunnallisia ja operaattoreista sekä puhelinliittymien tyypeistä riippumattomia.

Käytännön esimerkkejä asiakkaillemme toteutetuista ratkaisuista:

  • Keskitetty päivystysnumero eläinlääkäreille, Vaasan-Mustasaaren sekä Pietarsaaren-Kokkolan päivystysalueet. Lue lisää ratkaisusta tästä esitteestä.
  • Matkapuhelinopastus Länsi-Uudenmaan nähtävyyksistä – valitse puhelimella haluamasi nähtävyys sekä nauhoitetun opastuksen kieli. Lue lisää täältä.
LUE LISÄÄ

 

Palvelunumerot

Valtakunnallinen palvelunumero helpottaa asiakkaiden yhteydenottoa yritykseen. Yksi palvelunumero on helppo muistaa ja myös sen markkinointi on yksinkertaista. Numeroon tulevat puhelut voidaan ohjata halutulla tavalla eri toimipisteiden vastattaviksi. Palvelunumeron puheluista on saatavissa raportit asiakaspalvelun sekä koko liiketoiminnan kehittämisen tueksi. Lisäksi numeron käyttöönotto on yritykselle vaivatonta.

Maksuttomat palvelunumerot soveltuvat yrityksen asiakaspalvelun käyttöön tai vaikkapa markkinointitarkoituksiin. Anvia tarjoaa yritysasiakkailleen 0800-alkuisia maksuttomia palvelunumeroita.

Maksullisiin palvelunumeroihin tulevista soitoista yritys saa suoria tuloja. Anvia tarjoaa yrityksille 0600-alkuisia numeroita yksilölliseen palveluun, kuten asiakasneuvontaan tai tilausten vastaanottoon. 0700-alkuisia numeroita tarjoamme ajanvietepalveluiden, kuten pelien tai äänestysten, tarjoamiseen.
 

Mikäli yrityksellänne on jo käytössä valtakunnallinen palvelu- tai yrityspalvelunumero joltakin toiselta operaattorilta, kysy yritysmyynnistämme tarjous palvelun hinnoittelusta. Numerointi ei muutu operaattoria vaihdettaessa.

 

Tekniset tiedot

Maksuttomat palvelunumerot

  • soveltuvat esimerkiksi yrityksen asiakaspalvelun käyttöön tai markkinointitarkoituksiin
  • 0800-alkuiset palvelunumerot

Maksulliset palvelunumerot

  • soitoista tuloja yritykselle
  • 0600-alkuisia numeroita yksilölliseen palveluun, kuten asiakasneuvontaan tai tilausten vastaanottoon
  • 0700-alkuisia numeroita ajanvietepalveluiden, kuten peleihin tai äänestyksiin
LUE LISÄÄ