oma_anvia.png

Derigo tuottaa palvelunsa erilaisesta konesalista   

Web-pohjaista Pro3®-projektinhallintajärjestelmää asiakkailleen tarjoava Derigo tarvitsi uuden IT-infrastruktuurin toimittamiensa järjestelmien alustaksi. Yritys halusi ratkaisun, joka tarjoaa perinteistä virtuaalialustaa laajemmat mahdollisuudet tehdä alustaan muutoksia. Derigo siirtyikin kesällä 2013 käyttämään Anvian Virtuaalinen konesali -palvelua. Kumppanuudeksi syventyneellä yhteistyöllä varmistetaan Derigon asiakkaille korkealuokkaiset palvelut.      
 
sitaatti.pngOlemme kehittäneet yrityksille räätälöitävän projektinhallintajärjestelmän liiketoimintatiedon hallittuun hyödyntämiseen. Järjestelmien tuotantoon tarvittavat konesaliratkaisut ostamme Anvian virtuaaliselta palvelualustalta. Joustavaa alustaa hyödyntämällä voimme tarjota asiakkaillemme laadukkaan kokonaispalvelun”, sanoo Derigon projektijohtaja Jussi Rantala. ”Palvelin- ja tallennuskapasiteetti voidaan nyt mitoittaa tehokkaasti meidän ja asiakkaidemme todellisiin tarpeisiin.”
 
Virtuaalinen konesali tarjoaa Derigolle Anvian konesalista dedikoidun ja kahdennetun virtuaalialustan.

sitaatti.pngAlustaan voidaan tehdä muutoksia joustavasti yhden käyttöliittymän kautta. Asiakasympäristöt on erotettu alustassa sovelluksen kehitysympäristöistä”, sanoo Anvian aluepäällikkö Jussi Koskenranta.
 

Palveluna ostaminen lisääntyy

Asiakkaat ostavat Pro3-järjestelmää yhä enemmän kokonaispalveluna. Vastuut on määritelty tarkasti ja siksi asiantuntijapalveluita voidaan myös hyödyntää aiempaa tehokkaammin. Derigo vastaa Pro3:sta ja Anvia konesalialustan toimivuudesta.
 
sitaatti.pngAlustaan voidaan tehdä nopeasti muutoksia ja ottaa käyttöön vaikkapa uusia virtuaalipalvelimia. Asiakkaamme edellyttävät, että järjestelmät tuotetaan korkealuokkaisesta konesaliympäristöstä”, sanoo Rantala. ”Virtuaalinen konesali on osoittautunut hyvin kustannustehokkaaksi ratkaisuksi.”     
 
Anvian alustassa voidaan toteuttaa perinteisiä virtuaalipalvelimia joustavampi lisensointi.
 
sitaatti.pngDerigo voi ikään kuin monistaa virtuaalialustan hyödyn ja määritellä itselleen tärkeät komponentit. He voivat hyödyntää vaikkapa levypintaa ja varmennusta palveluna meidän jaetusta virtuaalialustasta”, painottaa Koskenranta. ”Käymme tiiviissä vuoropuhelussa läpi palvelulupauksessa onnistumista sekä yhteistyön kehitysmahdollisuuksia Anvian palvelupäällikön tavatessa asiakasta tasaisin väliajoin. Näin varmistamme asiakastyytyväisyyden ja palvelun kehittymisen Derigon liiketoiminnan mukana.”

referenssi.png Lue Derigon asiakastarina (pdf)


Tutustu käytettyihin palveluihin:
 

virtuaalipalvelin.png Virtuaalinen konesali
Palvelinkeskus