oma_anvia.png

Anvia Etäasiointipalvelu

Anvia Etäasiointipalvelu tuo asiantuntijan lähelle palvelun tarvitsijaa kuvalla ja äänellä. Vaivattomasti, etäisyyksistä riippumatta. Palvelu mahdollistaa vaikkapa lääkärin, hoitajan tai terapeutin vastaanoton tietokoneen, tabletin tai matkapuhelimen kautta.

Käyttökohteita:

  • Lääkärin tai hoitajan etävastaanotto
  • Sisäinen asiantuntijan konsultaatio
  • Ryhmä- ja yksilöterapia
  • Työnohjaus, sisäiset palaverit
  • Vertaisryhmät
  • Tulkkaus

Etäasiointi luo tasa-arvoa

Hyödyntämällä nykyaikaista teknologiaa luodaan alueellista ja tasa-arvoa, kun huippuasiantuntijat ovat käytettävissä maan joka kolkasta käsin.
Asiakasvastaanoton lisäksi etäasiointipalvelulla voidaan järjestää erikoislääkärin konsultaatiota, koulutusta tai yhteispalavereita usean paikkakunnan kesken. Näin varmistetaan, että asiakas saa parasta mahdollista hoitoa tai palvelua asuinpaikasta riippumatta.

… ja säästää aikaa ja rahaa

Terveydenhuoltoalan keskittäminen johtaa yhä useamman kohdalla pitkiin lääkärimatkoihin, jotka vievät aikaa ja maksavat rahaa. Työterveyshuollossa ajan säästäminen näkyy myös työnantajan kukkarossa: Keskellä työpäivää tehdyn lääkärikäynnin kestosta usein valtaosa menee matkoihin. Entä jos käynnin voisikin hoitaa tietokoneella työpaikalta käsin?

Palveluntarjoajalle kustannussäästöjä tuo paikkariippumattomuus, joka mahdollistaa markkinoiden laajentamisen ja yhteistyön eri paikkakunnilla toimivien asiantuntijoiden kesken. Virtuaalisen vastaanottohuoneen sijainnilla ei ole merkitystä, joten säästöjä voi saada myös toimitilakustannuksissa.

Tietoturva on taattu

Anvia Etäasiointipalvelu on suunniteltu erityisesti sosiaali- ja terveysalan tarpeisiin, joten vahva suojaus on itsestäänselvyys. Palvelu perustuu maailmanlaajuisesti terveydenhuoltoalalla käytössä olevaan videoteknologiaan, jossa tietoturva on erittäin korkealla tasolla.
Palvelu voidaan toimittaa pilvipalveluna Anvian konesalista tai sijoittaa asiakkaan omaan palvelinympäristöön.

Näin se käy:

  1. Asiantuntija lähettää aikataulutetun kutsun asiakkaan sähköpostiin.
  2. Kun vastaanoton aika tulee, asiakas klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä
  3. ja pääsee asiantuntijan virtuaalihuoneeseen

etaasiointi-laitteet.jpg

Ota yhteyttä

Hannu Meriläinen, puh. 06 411 3152
Jouko Karhu, puh. 044 3642 001