oma_anvia.png

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Toimistotarviketukku Klemmarin ongelma:

”Myyntipäällikkö otti lopputilin. Nyt kukaan ei oikein tiedä, mitä eri asiakkaiden kanssa on sovittu hinnoista ja toimituksista. Tai edes sitä, ketä asiakkaita hänen alueellaan on viimeisen puolen vuoden aikana ylipäätään tavattu.”

 

Anvian ratkaisu: CRM

Anvian CRM-ratkaisun avulla tällainen tilanne olisi ollut vältettävissä. Toimivassa asiakkuudenhallintaratkaisussa asiakkaisiin liittyvät tiedot on keskitetty yhteiseen tietojärjestelmään, ei myyjän päähän.

Asiakkaiden yhteystiedot, myyjien asiakaskäynnit, tehdyt tarjoukset ja voitetut kaupat sekä paljon muuta tietoa on CRM-järjestelmässä oikeiden henkilöiden hyödynnettävissä. Asiakkuudenhallinta auttaa myyjiä ja markkinointia oman tekemisensä suunnittelussa sekä johtoa myynnin ohjaamisessa.

LUE LISÄÄ

Anvian asiakkuudenhallintaratkaisu perustuu Microsoft Dynamics CRM -järjestelmään, joka on markkinoiden johtava asiakkuudenhallintajärjestelmä niin koko maailmassa kuin Suomessakin. Sen etuina ovat mm. täydellinen integroituminen MS Office -tuotteisiin, loistava mukautumiskyky monenlaisen liiketoiminnan tarpeisiin sekä mahdollisuus hankkia järjestelmä joko kuukausihintaisena pilvipalveluna tai paikallisena asennuksena esim. asiakkaan omille palvelimille. 

Meidän näkökulmastamme CRM ei kuitenkaan ole ainoastaan järjestelmä, jonne varastoidaan asiakastietoja, vaan työkalu, jota eri tehtävissä työskentelevät henkilöt voivat hyödyntää yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Painopiste ei tällöin ole asioiden kirjaamisessa, vaan ymmärryksessä, jonka CRM tarjoaa esimerkiksi myyjälle yksittäisen asiakkaan tilanteesta tai myyntijohtajalle koko liiketoiminnan tilasta.    
 

myyjantyopoyta.png

 

Tutustu tarkemmin, miten voimme asiakkuudenhallinnan avulla auttaa myynnin kehittämisessä ja markkinoinnin tehostamisessa. Lisäksi alta löydät tietoa tarjoamistamme asiakkuudenhallinnan nykytilan kartoituksista sekä käyttöönotto- ja tukipalveluista, joilla saat oman CRM-projektisi vaivattomasti liikkeelle.


Asiantuntija- ja käyttöönottopalvelut


Anvia Navigaattori

Anvia Navigaattorin tarkoituksena on avustaa yritystä asiakkuudenhallinnan nykytilan arvioinnissa, kehityskohteiden tunnistamisessa ja etenemismallin suunnittelussa. Mikäli yrityksesi on harkinnut asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimista, mutta ette ole täysin varmoja miten edetä, on Navigaattori juuri teille sopiva palvelu. Kartoituksen lopputuloksena saatte kirjallisen raportin ja ehdotuksen etenemismallista, joka on täysin järjestelmäriippumaton ja palvelee myös siinä tapauksessa, että valitsette käyttöönne muun kuin MS Dynamics CRM -järjestelmän.

LUE LISÄÄ


Käyttöönottopalvelut

Microsoft Dynamics CRM on valmis ratkaisu, joka voidaan ottaa käyttöön joko sellaisenaan tai erillisen käyttöönottoprojektin avulla. Vaikka Dynamics CRM on valmiina tuotteena mahdollista ottaa käyttöön itsenäisesti, on järjestelmän käyttöönotosta pitkä matka siihen, että se on osa yrityksen liiketoimintaa. Tällä matkalla on lukuisia tehtäviä ja vaiheita, joissa asiantuntevan kumppanin hyödyntäminen säästää aikaa ja rahaa sekä parantaa investoinnista saatavaa tuottoa.

Anvialla on pitkä kokemus erilaisten asiakkuudenhallintajärjestelmien käyttöönotoista. Viime vuosina olemme keskittyneet Microsoft Dynamics CRM -toteutuksiin, koska näemme sen parhaana järjestelmänä suomalaisen liiketoiminnan tukemiseen. Toteutamme käyttöönotoissa Microsoft SureStep -käyttöönottomallia, jonka avulla pyritään laadun, aikataulun ja kustannusten optimointiin asiakkaan eduksi. Projektipäällikkömme ovat sertifioituja SureStep ja Microsoft Dynamics CRM -osaajia.

Mikäli CRM-järjestelmä halutaan integroida osaksi yrityksen muita tietojärjestelmiä tai Microsoft Dynamics CRM -järjestelmää halutaan laajentaa ohjelmallisesti, on koko Anvian laaja-alainen tietojärjestelmäosaaminen asiakkaidemme käytössä ”saman katon alta”.

CRM ja käyttöönoton eteneminen

ydin.palvelu620.jpg

Tukipalvelut

Anvialla on sertifioituja osaajia, jotka voivat auttaa yritystäsi hyödyntämään Microsoftin asiakkuudenhallintajärjestelmää tehokkaammin ja kokonaisvaltaisemmin. Mikäli siis käytössänne on Microsoft Dynamics CRM -järjestelmä ja kaipaatte tukea sen käyttöön ja prosesseihin liittyen, autamme mielellämme. Tarjoamme tukipalveluita muun muassa seuraaviin asiakokonaisuuksiin:

  • Kuinka hyödyntää olemassa olevaa järjestelmää mahdollisimman hyvin?
  • Kuinka käyttää järjestelmää jossain tietyssä käyttötarpeessa tai -tilanteessa?

 

Katso myös:

crm.png Ratkaisut myynnin kehittämiseen
Ratkaisut markkinoinnin tehostamiseen