oma_anvia.png

Digiboksien takuu ja huolto

Pyrimme poikkeuksellisen huolellisesti varmistamaan maahantuomiemme digiboksien toiminnan Suomen digi-TV-järjestelmässä ja tarjoamme tehokkaan tuki- ja huoltopalvelun suomalaiselle kuluttajalle.
 

Finnsat -tuotteet

Finnsat kuluttajatuki on apunasi tarvittaessa. Puhelinnumero asiakaspalveluun: 0600–13444 ( numero on maksullinen 0,67 eur/min +pvm). Palvelun aukioloaika on arkisin, maanantai-perjantai klo 8.00-18.00. Palvelukielenä ovat suomi, ruotsi ja englanti.
 
Kuluttajapalvelusta saa apua seuraaviin ongelmiin:
  • Digiboksien ja vastaanottolaitteiden ongelmat
  • Apua laitteiden perusasennukseenFinnsat kuluttajapalvelu on suunnattu Finnsat-tuotteisiin.
Kuluttajatukeen saat yhteyden myös sähköisesti
 
Laitteiden huollosta vastaa Anvia TV Oy. Meillä on erittäin ammattitaitoinen ja perusteellinen tuotekehitys- ja testausosasto, jonka tehtävänä on varmistaa maahantuomiemme laitteiden toiminta. Finnsatin tuki ja huolto ovat varmasti kaikkien kuluttajien tavoitettavissa.

Humax -tuotteet

Huollosta vastaa InfoCare. Palvelemme teitä arkisin klo 8-16 numerossa 010 3108114. Asiakaspalvelumme sijaitsee osoitteessa Silvastintie 1, 01510 Vantaa. Otamme vastaan e-servicen kautta tehdyt huoltokutsut, kuten myös puhelimitse, sähköpostitse sekä faksin kautta tulleet pyynnöt.

Anvia TV pitää huolta myös ympäristöstä

Kaikki ylijäämäelektroniikka, romu sekä kierrätettävät materiaalit lähetetään kierrätyslaitokselle. Pakkausmateriaalit käytetään uudelleen mahdollisimman monta kertaa.
Kierrätystä suositaan kaikissa mahdollisissa hankinnoissa.  Korjaamme rikkoutuneet laitteet käyttökelpoiseksi ja siten vähennämme ympäristön kuormitusta.
 
Tervetuloa asioimaan kanssamme!