oma_anvia.png

04.05.2017 14:12 | Asiakastiedotteet

Kaapeli-tv-palvelun peruskanaviin ja maksukanavapaketteihin muutoksia kesäkuussa – digivastaanotin on viritettävä uudelleen

Anvian kaapeli-TV-palvelujen ja radiopalvelujen sisältö laajenee Elisan kaapeli-TV:n sisällön mukaiseksi ja samalla peruskanavien ja maksu-tv-kanavien tarjonta laajenee. Muutos näkyy kaapeli-TV-kanavien uusina kanavapaikkoina sekä maksu-tv-asiakkailla uusina kanavapaketteina.
 
Kanavamuutosten vuoksi sinun tulee palauttaa digilaitteesi tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen
 
Oheisesta taulukosta näet alueellisen aikataulun, jolloin kaapeli-TV:n signaalimuutokset tehdään ja jonka jälkeen voit tehdä digilaitteesi uudelleenvirityksen. Tämän jälkeen uudet kanavapaikat ovat käytössäsi.
 

Alue Pvm Nykyinen tv-signaali
katkeaa  klo
Uusi tv-signaali ja kanavapaikat saatavilla klo
Kokkola ti 6.6.  08:00 12:00 *)
Seinäjoki ti 13.6  08:00 12:00 *)
Vaasa ke 14.6.  08:00 12:00 *)

 
*) Signaalin laadussa saattaa esiintyä vaihtelua klo 16:00 asti.
 
Ohjeet uudelleenvirittämiseksi
1.      Tee digiboksille tai TV:lle tehdasasetusten palautus (viritystietojen poisto) digilaitteesi käyttöohjeen mukaisesti.
2.      Tehdasasetusten palautuksen jälkeen siirry TV:n/digiboksin automaattiseen kanavahakuun (yleensä kanavahaku löytyy "Asetukset", "Järjestelmä" tai "Kanavahaku" -valinnan takaa).
 
Huom. Muutoksen jälkeen osa kanavista näkyy uusilla kanavapaikoilla.
Mikäli kaikki kanavat eivät virityksen jälkeen näy, tarkista antennivälikaapeli.
Lisätietoja Elisa Kaapeli-TV:n ja radiokanavien kanavapaikoista ja ohjeita ongelmatilanteisiin löydät osoitteesta elisa.fi/anvia-ktv.
Mikäli käytössäsi on nettiyhteys kaapelimodeemitekniikalla, voi signaalin muutos aiheuttaa katkoksen liittymän käyttöön. Mikäli yhteys katkeaa, käynnistä modeemisi uudestaan.
 

Uudistuksia kuluttajien maksukanavapaketteihin

Voit tarkistaa nykyisten maksukanavapakettiesi mahdolliset muutokset osoitteessa elisa.fi/anvia-ktv. Jos sinulla on määräaikainen sopimus, kampanjahintasi säilyy määräaikaisuuden loppuun.

Kuluttajien valikoimasta poistuvien kanavapakettien tilalle tuleviin uusiin kanavapaketteihin saat ensimmäisen kuukauden maksutta, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, mikäli et erikseen irtisano sitä. Jos sinulla on TV-Mix Mini tai TV-Mix-paketti, voit valita uuden Elisa Mix S- tai Elisa Mix M-paketin vapaavalintaiset kanavat signaalimuutoksen jälkeen Oma Anviassa, oma.anvia.fi.  Lisätietoa kanavapaketeista löydät osoitteesta elisa.fi/anvia-ktv.

Nykyisessä kaapeli-TV-palvelussasi olevaa kaapelikorttia ei tarvitse vaihtaa. Nykyisillä maksukanava-asiakkailla kaapelikortin ja SveaTV-kortin vuosimaksut säilyvät ennallaan. Muutoksen jälkeen kanavakortin vuosimaksu uusille asiakkaille on 42 € ja rinnakkaiskortin vuosimaksu 21 €.

Yritysten nykyiset kanavapakettisopimukset säilyvät ennallaan

Yritysasiakkaiden nykyiset kanavapakettisopimukset säilyvät ennallaan. Vain Next-kanavapaketti poistuu valikoimasta 1.6.2017. Tarkempaa tietoa yritysten kanavapakettitarjonnasta ja hinnoittelusta saat Anvian yritysasiakaspalvelusta.
 
Asiantuntijan apua tehdasasetusten palautukseen ja kanavahakuun

Kuluttaja-asiakkaiden on mahdollista tilata myös asennuspalvelu kotiin tekemään tehdasasetusten palautus.

Kun tilaat palvelun ennakkoon 2.-24.5 välisenä aikana, maksat vain 20 €/käynti. Huom. Asennuskäyntejä on myytävissä vain rajoitettu määrä.
Voit tilata asennuspalvelun:

·        Netissä, täyttämällä tilauslomake osoitteessa  elisa.fi/anvia-ennakkotilaus tai
·        Numerosta 06 411 4699 ma-pe 9-19, la 10-15

Muutoshetkellä tavoitat samasta numerosta asiantuntijamme, jotka neuvovat sinua puhelimitse ma-pe klo 8-21, la 9-17.

Lisätietoa muutoksesta

Löydät tietoa kanavapakettien sisällöistä ja Elisan kaapeli-TV-palveluista osoitteesta elisa.fi/anvia-ktv tai voit soittaa alla oleviin numeroihin.
 
·        Anvian kuluttaja-asiakaspalvelu palvelee asiakaspalvelullisissa kysymyksissä numerossa 06 411 3300, ark. 9–19  ja lauantaisin 10-15
 
·        Anvian Yritysasiakaspalvelu p. 0393 933 933, avoinna ark. 8-16.30 (13,11 snt/ min + mpm/pvm) tai Anvian Yritysasiakaspalvelut  yrityspalvelut@anvia.fi  

·        Omaguru-palvelu auttaa laitteiden ja palvelujen käyttöönotossa, asennuksissa ja ongelmatilanteissa. Omagurun tavoitat numerosta 0600 900 500 ark. 8-21 ja la 9-17 (2,28 €/min + mpm/pvm). Tutustu osoitteessa elisa.fi/omaguru