oma_anvia.png

22.02.2017 15:00 | Asiakastiedotteet

Watson-palvelun kanavakohtainen kahden viikon tallennusominaisuus poistuu 3.4.2017

Watson-palvelun kehittäminen jatkuu kevään aikana, jolloin mobiilisovellukset uudistuvat ja myös tallennusominaisuudet muuttuvat. Kehitämme kuuden kuukauden rajattoman tallennustilan ominaisuuksia, joilla sisältö on helpommin löydettävissä ja tallentaminen entistäkin helpompaa.
 
Muutoksia tulee myös kahden viikon kanavakohtaiseen tallennukseen. Tekijänoikeusmuutosten siirtymäaikojen umpeutumisen myötä Watson-palvelun kanavakohtainen kahden viikon tallennusominaisuus poistuu ma 3.4.2017 alkaen. Ominaisuuden poistamisen taustalla on vaatimus tekijänoikeusjärjestöiltä koskien kaikkia vastaavanlaisten palveluiden tarjoajia. Rajoitus on Watson-palvelussa jo aiemminkin koskenut Nelonen-, Jim- ja Liv-kanavia. Kuukausihintaan muutoksella ei ole vaikutusta, sillä tallennusominaisuuksia, joista tekijänoikeusmaksua maksetaan, on Watsonissa myös jatkossa. Muutos oikeuttaa Watson-palvelun irtisanomiseen.
 
Yksittäisten ja toistuvien ohjelmien kuuden kuukauden rajaton tallennus säilyy, ja voit edelleen tallentaa suosikkiohjelmiasi älypuhelimella, tabletilla, selaimella tai televisiolla, johon on asennettu Watson älytelevisiosovellus tai jossa on Watson tv-tikku/boksi.
 
Mikäli käytät tallentamiseen kodissasi sijaitsevaa kovalevyä tai muistia, ei tallentamiseen tältä osin tule mitään muutosta.
 
Tulossa uudet mobiilisovellukset.
 
Helmi-maaliskuun vaihteessa julkaisemme uudet iOS ja Android -mobiilisovellukset. Uusi mobiilisovellus nopeuttaa sovellusten käyttöä, ja sisältää huippuominaisuuden, jolla voit käyttää mobiililaitettasi älytelevisiosovelluksen kaukosäätimenä. Windows Phonen Watson-tuki päättyy myöhemmin keväällä.
 
Annamme mielellämme lisätietoja asiakaspalvelussamme numerossa 06 411 3300 (ark. 9-19, la 10-15).