oma_anvia.png

17.06.2016 13:56 | Artikkelit

Yhteydet kuntoon Yrityskymppitonnikisan avulla

paitabaari.jpg

Alkuvuoden Yrityskymppitonnikisassa kolmen kärkeen sijoittunut Paita-Baari Oy on hyödyntänyt palkintonsa yhteyksien kehittämiseen. Sekä Seinäjoella että Tuurissa toimiva Paita-Baari sai nyt käyttöönsä kiinteät ja entistä nopeammat yhteydet.

- Kiinteä laajakaista toimii varmemmin ja nopeudet ovat ihan omaa luokkaansa. Voin nyt luottaa siihen, että hälytyslaitteet ja maksuliikenne toimivat, toimitusjohtaja Jukka Pollari kertoo.

Seinäjoelle ja Tuuriin hankitun yrittäjän laajakaistan lisäksi Pollari sai kotiinsa kiinteän etätyöliittymän. Kaistaa ja nopeutta riittää nyt isojenkin tiedostojen lataamiseen ja töiden sujuvaan tekemiseen myös kotioloissa.

- Yrittäjä ei oikein koskaan osaa olla vapaalla, joten etätyöliittymä on tarpeen, Pollari naurahtaa. Paita-Baaria jo 12 vuotta luotsannut Pollari kertoo, että yritys on laajentanut vuosien saatossa valikoimaansa. Aluksi miesten paitoihin keskittynyt liike laajensi ensin miesten asusteisiin ja myöhemmin myös naisten vaatteisiin.

- Tuurin liikkeen avasimme marraskuussa 2015.

Kaikkien kolmen Yrityskymppitonnikisan voittajan palkintoon kuuluu myös mainostoimisto Semion palveluita. Paita-Baariin viiden tuhannen euron palkintoon sisältyi Semion osuutena nettisivujen kehittämistä ja screen-mainonnan uudistaminen Tuurin toimipisteessä.

 

Kuituyhteys, kassajärjestelmä, toiminnanohjausta…

Paita-Baarin kanssa kakkossijan Yrityskymppitonnikisassa jakanut maanrakennustöitä tekevä Tiiko Oy päätti myös kehittää yhteyksiään ja saa nyt palkinnon myötä oman kuituyhteyden. Paita-Baarin tapaan myös Tiiko halusi kiinteän yhteyden sekä töihin että myös kotiin etätyötä helpottamaan.

Yrityskymppitonnikisan voittaneella vaasalaisella Oskar Marin Oy:llä on tällä hetkellä suunnitelmissa ottaa kymppitonnin palkintopotillaan käyttöönsä Visma Nova -ohjelmisto talouden ja toiminnan ohjaukseen, uusi kassajärjestelmä sekä näyteikkunalle sijoitettava Anvia Ruutu -järjestelmä.

- Tarkoitus on siirtää koko liiketoiminta tähän aikaan ja palvelemaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla, Kaj Peksujeff kultasepänliike Oskar Marinilta kertoo.