12.09.2016 12:07 | Lehdistötiedotteet

Elisa Viihde saataville yhdessä Anvian laajakaistan kanssa

Suomen suosituimman viihdepalvelun Elisa Viihteen saa syyskuusta lähtien yhdessä Anvian huippunopean laajakaistapalvelun kanssa. Asiakkaille Elisan ja Anvian palveluiden paketoiminen tuo entistä monipuolisemmat viihdepalvelut ja uusia vaihtoehtoja.

Elisa Viihteen hankkiminen Anvian laajakaistan saatavuusalueella helpottuu merkittävästi, kun palvelun saa nyt kätevästi yhdessä Anvia Laajakaista -palvelun kanssa.

– Anvian ja Elisan toimintojen yhdistäminen ja yhteiset panostukset laajentavat asiakkaidemme palveluvalikoimaa Pohjanmaalla. Elisan Saunalahti-liittymien myynti Anvian palvelukanavissa on jo käynnistynyt vilkkaasti, ja samalla on kovasti toivottu mahdollisuutta tilata Elisa Viihde -palvelua yhdessä paketissa Anvian kiinteän laajakaistan kanssa.  Watson-palvelun tarjoamista jatketaan entiseen tapaan, kertoo Elisan Pohjanmaan aluejohtaja ja Anvia Telecomin toimitusjohtaja Harri Suokko.

Elisa Viihde yhdessä Anvia Laajakaistan kanssa on saatavilla Anvian ja Elisan myymälöissä sekä Anvian asiakaspalvelussa 12.9.2016 alkaen. Elisa Viihde ja jopa 100M Anvia Laajakaista yhdessä maksaa 39,90€/kk (24 kk sopimus). Elisa Viihde -palvelu toimii kaikilla nettiliittymillä ja mobiiliverkossa. Sisältöjä voi katsoa niin televisiosta, tietokoneella, tabletilla kuin puhelimellakin.

– Elisa Viihteen viihdetarjonta elokuvista urheiluun on todella kattava. Esimerkiksi jalkapallo kiinnostaa varmasti pohjalaisia asiakkaitamme. Elisa Viihteen kuukausimaksuun sisältyy Fanseat, joka tarjoaa mm. Euroopassa pelattavat MM-karsintaottelut, kotimaan Ykköstä sekä Ruotsin Allsvenskania, sekä suomalaisittain mielenkiintoisimmat kuukausittaiset Tanskan Superliigan sekä Hollannin Eredivisien ottelut, kertoo Senior Business Manager Sami Aalto Elisalta.

Lisätietoja:
Harri Suokko, Elisan Pohjanmaan aluejohtaja, Anvia Telecom Oy:n toimitusjohtaja, puh. 050 2608, harri.suokko@elisa.fi
Sami Aalto, Senior Business Manager, Elisa Oyj, puh. 050 506 2322, sami.aalto@elisa.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja. Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 200 000. Liikevaihto vuonna 2015 oli 1,57 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi